fredag 30. oktober 2009

Øvingsoppgåve


Innleiing:
Den fem grunnleggande ferdigheitene i læreplanen skal integrerast i kvart enkelt fag.
Det er ikkje noko unntak med den digitale ferdigheita, noko som stiller etter kvart store
krav til læraren sin digitale kompetanse. Dette er ikkje noko norsklæraren eller
musikklæraren på skulen skal ta seg av, det er eit kollektivt ansvar blant lærarane - alle
elevar skal få digitale verkty integrert i arbeidsprosessen sin i alle fag.

Oppgåve:
Ein skal i denne øvingsoppgåva gå inn i Kompetanseløftet, og velge fag og trinn. Vi skal plukke ut eit kompetansemål i faget, der bruk av digitale verktøy inngår som ein del av kompetansekravet.
Vi skal bruke Bloom`s taksonomi for å bryte ned kompetansemåla i delmål, med vurderingskriteriuma over middels grad av måloppnåing, middels grad av måloppnåing og under middels grad av måloppnåing.

Gruppa vart einig om ¨ta for oss kompetansemål i norsk etter 7. trinn
Lage samansette tekstar med bilete, utsmykningar og varierte skrifttyper til ein større heilheit, manuelt og ved hjelp av digitale verktøy

Delmål i norsk
Lage samansette tekstar med bilete

I denne oppgåva i faget norsk, tenker vi at det skal vere eit individuelt arbeid. Elevane skal nytte digitale verktøy i dette arbeidet med tekst og bilete.

Lav måloppnåing -> hukommelse og forståing
Middels måloppnåing -> tillemping og analyse
Høg måloppnåing -> syntese og vurdering

Høg måloppnåing
Elevane vise til at dei kan finne bilete som først og fremst passar til teksta som elevane skal presentere. Dei må også vite at dette er bilete som dei har lov til å publisere i si eiga oppgåve. Krav til rettskriving og refleksjonar. Vurdering og drøfting.

Middels måloppnåing
For at elevane skal oppnå middels måloppnåing må dei vise at dei kan sette inn bilete som passar til teksta. Dei må kunne tilpasse bileta slik at størrelsen på bileta passar til teksta.

Lav måloppnåing
Elevane viser forståelse for korleis oppgåva skal gjennomførast. Gjennomføre ein presentasjon med bilete i tekstane. Og ellers løyse oppgåva på ein tilfredsstillande måte.

Ein ser ganske fort at dette er arbeid som må delast på fleire. For skal ein dele opp alle kompetansemåla i delmål, og deretter i måloppnåing, så kan det bli veldig mykje arbeid. Men er arbeidet først gjort, så ser ein heilt klart nytten av at alle i eit lærarkollegie nytta same måte å vurdere på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar